2010-08-21

I morse var det tänkt att vi skulle åka redan kl 05:00 men pga att jag mådde som jag gjorde med trycket och att Johnny var helt slut tog vi oss lite längre sovmorgon eller rättare sagt Johnny sov . Jag kunde inte för allt pickande i bröstet  och dunkande i huvudet.  Hur som helst efter att ha packat in allt i bilen och betalat räkningar och fixa det sista så åkte vi via Axelssons för att kolla lufttrycket i däcken. Ca 09:00 kom vi i väg. Resan genom Sverige gick bra,,,, Och när vi kom till Danmark åkte vi in till en Nettobutik och pantade en hel säck med danska tomflaskor som blev kvar från en av Johnnys resor, Sen gick färden rakt igenom Danmark jag sov av och till så klart,,, och när vi väl var framme vid Rödbyn var färjan i hamn och på väg att lägga ut så vi åkte bara på och sen startade vi båtresan typ ingen väntetid vilket var kanon, då sparade vi en halvtimme på detta. Ca 20:30 kom vi till Hotell SeeBlick i Reinfeld. Vi lastade in väskorna och gick sedan upp till  vår favorit restaurang i Reinfeld,, Peters Steakhouse. Maten är så god där och väl tilltagen. Efter min operation är det som sagt svårt att få i mig mängder av mat och dryck, Så Johnny får verkligen bli mätt efter varje måltid. Sen gick vi tillbaka hem och somnade ovaggat i en skön säng. Nu är vi på semester och jag börjar känna mig bättre tryckmässigt, hoppas det håller i sig!